viernes, 13 de diciembre de 2013

5.ASTEKO 2.JARDUERA (Nire PLE-a)

Kaixo!!

Bosgarren asteko bigarren jarduera egiteko, hain zuzen, nire PLE-a (Personal Learning Environment) eraikitzeko Mindomo programa erabili dut.



Agian irudi honen bidez edo linkean sarturik hobeto ikusi dezakezue eskema:

http://www.mindomo.com/mindmap/nire-ple-a-8e914fa0343c450981e373a4979fa96f



Horrez gain, jarraian nire PLE-aren inguruko HAUSNARKETA txiki bat irakur dezakezue:

Nire PLE-a zazpi adarrez osaturik dagoela ikus daiteke. Adar bakoitzean nire egunerokotasunean erabiltzen ditudan herramintak azaltzen dira. Niretzat adar guztiak beharrezkoak izateaz gain elkarren artean lotura handia dute.
Bertan azaltzen diren tresnak azkartasunagatik eta erraztasunagatik erabiltzen ditut. Halaber, trena bakoitza funtzio ezberdin baterako erabiltzen dut:
- Informazioa bilatzeko Google, Wikipedia eta Youtube tresnetara jotzen dut. Nire egunerokotasunean eta ikaskuntza prozesuan zehar oso presentzia handia dute, bertara zarritan jotzen dudalako. Era berean, esan dezaket internet erabiltzen hasi nintzen unetik erabiltzen ditudala eta etorkizun batean ere erabiltzen jarraituko ditudala. 
 
- Informazioa kudeatzeko eta gordetzeko hodeian dagoen Dropbox herraminta erabiltzen dut, izan ere, edozein motatako informazioa sarean dohainik gordetzeko aukera ematen dit, nire ordenagailua espaziorik okupatu gabe. Modu berean, edonondik eta edonoiz jo dezaket bertara behar dudana ikusteko, partekatzeko edo deskargatzeko. Tresna hau Unibertsitatean hasi naiz erabiltzen eta oso praktikoa dela iruditzen zait.
 
-Informazioa sortzeko honako hauek erabiltzen ditut: aurkezpenetarako (Prezi, Glogster, Slideshare), bideotarako (Youtube), eskemetarako (Mindomo, CmapTools), audioetarako (Soundcloud, Ivoox) eta irudietarako (Flickr). Horietako tresna batzuk EHUMOOC ikastaroa hasi aurretik erabiltzen nituen arren gehienak oraintxe hasi naiz ezagutzen eta nire PLE-a eraikitzeko garrantzitsuak direla uste dut. Modu honetan sortu nahi dudan informazioaren arabera tresna ezberdinetara jotzeko aukera izatea garrantzitsua dela uste dut.
 
-Komunikatzeko sare sozialak (Twitter, Facebook, Tuenti), Gmail, Skype, Blogger eta Youtube erabiltzen ditut. Ene iritziz, norberak sorturiko informazioa gainontzeko erabiltzeei plazaratzea garrantzitsua da, izan ere, denen artean gehiago ikas dezakegulako.
 
-Ikaskuntza birtualeko plataformei dagokionez soilik Moodle eta EHUMOOC erabiltzen ditut. Batetik, Moodle Batxilergoan nengoenetik erabiltzen dut, esan dezaket oso presentzia handia duela nire egunerokotasunean; lanak igotzeko, informazioa irakurtzeko, foroen bidez zalantzak plazaratzeko edo apunteak deskargatzeko baliagarria delako. Bestetik, EHUMOOC aurten erabiltzen hasi naiz; kurtsoa aurrera eramateko behar dudan informazioa plataforma berak eskaintzea oso praktikoa dela iruditzen zait.
 
-Goian aipaturiko herramientez gain nire eguneroko bizitzan ditudan beharrak asetzeko honako hauek ere presentzia handia dute: WhatsApp (komunikatzeko), El Diario Vasco (albisteak irakurtzeko), Photoshop (irudiak manipulatzeko) eta Youtube eta Spotify (musika entzuteko).
 
-Nire PLE-an azaltzen diren herraminta guztiak erabili ahal izateko dispositibo ezberdinak erabiltzen ditut: eramangarriak (PC) eta mugiezinak (Portatila, musika erreproduktorea eta Smartphone)   
 
Amaitzeko, adierazi nahi dut aipaturiko tresna guztiak nire ikaskuntzarako beharrezkoak direla. Horietako batzuk lagunen bidez ezagutu ditut eta gainontzekoak Unibertsitatean nengoenetik, batez ere EHUMOOC ikastaroa egiten nengoenetik. Hori dela eta, urteak aurrera joan ahala nire PLE-a handitzen joango dela uste dut.
 
Horrez gain, EHUMOOC-eko foroan eta nire Twitter-ean ere ikus dezakezue: @EHUMOOC
Ikusi eta komentatu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario